Svakodnevna kontrola:

– Vizuelno prekontrolisati da li su na automobilu svi pneumatici ispravni, da nije neki     popustio.  
– Pogledati da li motor gubi rashladnu tecnost.  
– Proveriti da li kocni sistem ima dovoljno odgovarajuce tecnosti.

Periodicno odrzavanje:
Posle svakih predjenih 500 km treba kontrolisati: 
          – nivo ulja u motoru 
          – pritisak u pneumaticima  
Posle svakih 5.000 km potrebno je kontrolisati: 
          – dejstvo nozne kocnice 
          – stanje elektrolita u akumulatoru 
          – debljinu disk plocice 
          – manzetne na pogonskim osovinama 
          – da li su oksidisale kleme na akumulatoru 
          – po potrebi promeniti ulje u motoru 
          – tecnost u rashladnom sistemu  
Posle predjenih 10.000 km treba kontrolisati: 
          – stanje ulja u menjacu 
          – zazor platinskih dugmadi 
          – razvodnik paljenja 
          – svecice 
          – ranije paljenje – pretpaljenje 
          – zazor ventila 
          – klinasti kais 
          – precistac za vazduh 
         – spojeve creva sistema za hladjenje motora (da li negde curi) 
          – stanje pneumatika na tockovima 
          – geometriju tockova 
          – zazor spojnica 
          – zavrtnje na tockovima 
          – promeniti ulje u motoru i precistac za ulje
Posle predjenih 20.000 km treba prekontrolisati: 
          – karburator
          – agregat na motoru automobila 
          – kaiseve koji pokrecu agregate
Posle predjenih 30.000 km potrebno je kontrolisati: 
          – starter (ocistiti i podmazati) 
          – zameniti ulje u menjacu i diferencijalu, kao i u kocnom sistemu
Na svakih predjenih 40.000 km treba prekontrolisati: 
          – zupcasti kais (eventualno zameniti)
Posle svakih 60.000 km treba kontrolisati: 
          – alternator i  
          – zameniti tecnost u sistemu za hladjenje (ili svake druge godine)